Scherm bedienen tijdens laden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele dagen heb ik een vreemd probleem. Als ik mn iphone aan de lader heb hangen, werkt mijn scherm gedeeltelijk niet. Ik kan dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm bedienen tijdens laden
Sinds enkele dagen heb ik een vreemd probleem. Als ik mn iphone aan de lader heb hangen, werkt mijn scherm gedeeltelijk niet. Ik kan dan zelf het lock-screen niet bedienen. Haal ik de kabel eruit, werkt het scherm perfect.
Heeft iemand soortgelijke problemen? Edit: Probleem is opgelost na 3 harde resets (Home+Sleep button). Kan slotje op. Laatst gewijzigd door duvel81; 16-04-10 om 23:09. Reden: Opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
bedienen, lader, scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm actief tijdens bellen | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-10 21:09 |
Windows: Bedienen muziek Iphone als het scherm gelocked is | 1977koen | iTunes | 3 | 02-09-10 21:56 |
Apple logo + laden blijft hangen op scherm. | thom555 | iPhone algemeen | 2 | 09-04-10 13:12 |
iPhone 3G [warm tijdens laden] | iDriss | iPhone algemeen | 9 | 08-09-08 19:28 |
|
|