iPhone 4 - warm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het normaal dat de iPhone wat warm word aan de achterkant? Meer vanonder rechts... Mvg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 - warm
Hallo,
Is het normaal dat de iPhone wat warm word aan de achterkant? Meer vanonder rechts... Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee dit is niet normaal.
|
|
|||
|
|||
Dus jij voelt helemaal niks warm aan de achterkant?
Laatst gewijzigd door xprog; 05-10-10 om 17:08. |
|
|||
|
|||
Nee ik voel helemaal niks warms aan me iPhone alleen als ik hem te lang in me broekzak heb gehad of in mijn handen, maar dat heeft niks te maken met de batt
|
|
|||
|
|||
Dan zal dat het probleem zijn, want als hij gwn op tafel ligt bvb dan voelt die niet warm aan maar als hij uit men zak komt en dus bij gebruik is hij wel warm.
|
|
|||
|
|||
dan ligt het gewoon idd daar aan.
|
|
|||
|
|||
Heel normaal, heb ik ook als hij gewoon in mn hoes in mn zak zit, een pc word ook warm als hij een tij aanstaat en hij veel dingen tegelijk moet doen. Het is alleen niet goed als hij ech HEET word...
|
|
|||
|
|||
Oké, ik dank jullie voor jullie uitleg.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 Wordt Warm | NickSons | iPhone algemeen | 3 | 10-08-10 20:05 |
Warm worden Iphone Balbroei | Erichaas | iPhone algemeen | 16 | 02-09-09 17:09 |
iphone wordt heel warm | jonathan1993 | iPhone algemeen | 16 | 14-09-08 15:00 |
iPhone 3G [warm tijdens laden] | iDriss | iPhone algemeen | 9 | 08-09-08 19:28 |
iPhone wordt erg warm | erikdee | iPhone algemeen | 1 | 10-02-08 19:57 |
|
|