Warm worden Iphone Balbroei discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo everybody, Ik heb de volgende vraag. Ik wil misschien een iphone kopen , maar hoorde dat hij warm kan worden. Als de iphone in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Warm worden Iphone Balbroei
Hallo everybody,
Ik heb de volgende vraag. Ik wil misschien een iphone kopen , maar hoorde dat hij warm kan worden. Als de iphone in je zak zit is hij dan warm? Dat lijkt me namelijk heel slecht voor je testikels. Nee , dit is geen grap net als met laptops die je niet op je schoot mag houden. Ik zou erg graag van iemand die al een tijd je een iphone gebruikt willen weten of hij warm is als je hem gewoon in standby in je zak hebt zitten. groeten. Eric Haas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welkom op het forum.
Bij mij wordt hij totaal niet warm in stand-by. Hoef je volgens mij ook niet bang voor te zijn met een iPhone Gewoon kopen!
|
||||
|
||||
In standby, dus wanneer je iPhone in je broekzak zit zal die niet warm worden hoor
Enkel bij intensieve programma's zoals navigatie (TomTom, Navigon..) wordt hij warm.. En verder volg ik scorpiosoft: gewoon kopen! |
|
|||
|
|||
Nog nooit last van warme ballen gehad
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is meestal koud in stand-by mode Alleen bij 'zwaardere' applicaties word hij een beetje warm, maar niet zo warm dat je het niet kan vasthouden ofzo.
En met dat laptop verhaal is een beetje onzin. Ik ken verder ook niemand die een laptop op z'n kruis zet... |
|
||||
|
||||
Een beetje warmte aan uw 'testikels' kan toch geen kwaad
Het zijn wss de stralingen en niet de warmte die schadelijk zijn... maar dat is bij elke gsm het geval. |
|
|||
|
|||
hij blijft constant temp in je zak ook als je ipod functie gebruik
|
|
||||
|
||||
De iPhone wordt vaak warm wanneer je een spelletje speelt of stevig aan het internetten bent.
Warm zal hij niet worden in je broekzak met bijvoorbeeld de iPod aan. Kopen!
|
||||
|
||||
Nou, waarom denk je dat de natuur er voor gezorgd heeft dat je testikels afdalen en uiteindelijk buiten je (warme) lichaam hangen?
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik draag voornamelijk jeans. Volgens mij moet ge u meer zorgen maken over de stralingen dat u impotent maken, en dat heeft elke mobiel nu eenmaal Laatst gewijzigd door PsYroN; 30-08-09 om 16:20. |
|
||||
|
||||
haha ja precies.
en heb zelf ook niet echt warme gehaktballen gehad.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik bedenk me net dus iets waanzinnigs, dus als je lekker op de bank gaat zitten met een bord op je schoot (met pizza erop) dan kan je hier dus ook al last van krijgen volgens jou. Menig bord word warmer door een hete pizza, dan een laptop die gewoon 'zijn ding doet'.
|
|
|||
|
|||
Lol hier lach ik eigenlijk om schade aan je ballen als tie in je zak zit hoe kom je erop???
Wel Originele Vraag Groetjes
|
||||
|
||||
Het gaat meer om de kwaliteit van je zaad. Denk niet dat je minder vruchtbaar word van een warme batt. vd iPhone.
nu.nl/internet | Werken met laptop schadelijk voor zaad Laptop op schoot slecht voor sperma - Stormfront Bloot slapen verhoogt kans op nageslacht - Gva.be Fertiliteit.info - De rol van de man |
|
||||
|
||||
Bij twijfel gewoon een broek met korte zakken kopen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu leeg na warm worden!?! | Bcud4 | iPhone algemeen | 0 | 17-10-10 22:19 |
iPhone 4 - warm | xprog | iPhone algemeen | 7 | 05-10-10 17:55 |
Iphone 4 Wordt Warm | NickSons | iPhone algemeen | 3 | 10-08-10 20:05 |
warm worden | basjuh93 | iPhone algemeen | 0 | 23-06-10 16:43 |
iphone wordt heel warm | jonathan1993 | iPhone algemeen | 16 | 14-09-08 15:00 |
|
|