Touchscreen kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een probleempje.. Mijn touchscreen van mijn iPhone werkt niet meer. Of althans een deel daarvan. Het onderste deel om mijn iPhone te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touchscreen kapot?
Beste,
Ik heb een probleempje.. Mijn touchscreen van mijn iPhone werkt niet meer. Of althans een deel daarvan. Het onderste deel om mijn iPhone te ontgrendelen wilt niet meer meewerken. Mijn iPhone 3G is slecht 3 weken oud, en heeft altijd een beschermlaagje gehad en een beschermhoesje. Aangezien ik mijn iPhone is Amerika heb gekocht wil geen enkele Apple-dealer of Mobistarwinkel hem aannemen en hem opsturen voor herstel. Kent hier iemand de oplossing, of is er een iPhonewinkel of service in België die toestellen repareert? Groetjes, Maarten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien ligt het aan de software en werkt het weer na een herstel
|
|||
|
|||
Ik heb hier sinds gisteren ook last van, de onderste rij icoontjes reageert gewoon niet meer! Het schijnt om een hardwarematig probleem te gaan dus er zit niets anders op het bij mensen binnen te doen die er wat verstand van hebben, ik kan je helaas niet verderhelpen. Ikzelf ga 200 euro mogen neerleggen om het toestel te laten repareren bij Apple.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kent iemand een herstelbedrijf in de buurt van Gent?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lichtsensor(lampje) en touchscreen kapot? | MichaelS | iPhone algemeen | 5 | 26-01-10 12:53 |
kan iPhone niet ontgrendelen 1/3de touchscreen kapot? | proXify | iPhone algemeen | 24 | 06-12-09 22:07 |
Touchscreen 3GS: Linker kolom kapot | bengek | iPhone algemeen | 5 | 10-08-09 01:18 |
Volume via touchscreen | JoRDozZzz | iPhone algemeen | 8 | 19-12-08 14:05 |
|
|