extra batterij werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Mensen, Ik heb een iphone power station. Een klein blokje wat fungeert als een nood-accu als je iphone leeg is. iphone power station - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
extra batterij werkt niet meer
Dag Mensen,
Ik heb een iphone power station. Een klein blokje wat fungeert als een nood-accu als je iphone leeg is. iphone power station - Google Afbeeldingen Sinds OS 3.0 laad het power station mijn iphone niet meer op. Hij reageert overal nog normaal op, maar er gebeurd niets als ik mijn iPhone aansluit. Is er een oplossing om dit weer werkend te krijgen met OS 3.0? Ik gok dat Apple er namelijk een stokje voor heeft gestoken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
extra batterij | renszo | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 20-04-11 22:40 |
iPhone en extra batterij | hanscam | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-06-10 20:32 |
Niet meer aan na lege batterij? | Freapapeek | Archief | 2 | 27-10-08 00:31 |
mooie extra batterij voor onderweg | truckdiver | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 05-05-08 12:32 |
|
|