Niet meer aan na lege batterij? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was me lekker aan het vermaken met supermonkeyball tot plots het scherm zwart werd, het witte draaiende 'zonnetje' in beeld kwam en mijn IPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet meer aan na lege batterij?
Ik was me lekker aan het vermaken met supermonkeyball tot plots het scherm zwart werd, het witte draaiende 'zonnetje' in beeld kwam en mijn IPhone zichzelf uitschakelde. Ik neem aan dat hij dat deed omdat de batterij leeg was, prima, alleen nu wil hij niet meer aan.
Ik kan op de powerknop drukken wat ik wil en hij hangt ook al een tijdje aan de oplader, maar er zit geen leven in. Iemand een idee? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een halve avond zit je te prutsen in lichte paniek, daarna plaats je een forumvraag en net ietsje daarna doet hij het weer...
Hoe heette die kerel? Murphy toch? |
|
||||
|
||||
Mooi dat het zichzelf heeft opgelost.
Slotje dan maar. |
Labels |
batterij, boot, dood, opstarten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs wil niet meer opstarten na lege accu | broeders | iPhone algemeen | 2 | 27-04-11 20:31 |
Iphone 3gs crasht vaak, snel lege batterij.. Wat nu? | dvbeeten | iPhone algemeen | 0 | 09-02-11 23:26 |
reset bij lege batterij | peewe | Archief | 1 | 03-01-10 11:39 |
Bug bij lege batterij!? | markiedam | iPhone algemeen | 6 | 08-11-09 12:23 |
Lege batterij | floris4 | iPhone algemeen | 2 | 01-12-07 17:57 |
|
|