na upgrade firmware 3.0 netwerkmelding niet kunnen uitschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds ik mijn iPhone 3G (niet gejailbreakt) een upgrade heb gegeven naar 3.0 krijg ik telkens als ik even geen mobiel netwerk bereik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na upgrade firmware 3.0 netwerkmelding niet kunnen uitschakelen
Hallo,
Sinds ik mijn iPhone 3G (niet gejailbreakt) een upgrade heb gegeven naar 3.0 krijg ik telkens als ik even geen mobiel netwerk bereik heb (bijvoorbeeld in de lift of in de kelder) de melding: 'Het geselecteerde mobiele netwerk is niet langer beschikbaar. In 'Instellingen' kunt u een ander netwerk kiezen'. Daaronder 2 knoppen: 'sluit' en 'instellingen'. Deze melding wil ik uitschakelen. Ik wil niet meerdere keren per dag door mijn iPhone gewaarschuwd worden dat ik geen bereik heb gehad. Ik kan nergens vinden waar ik dit uit kan schakelen. Iemand een oplossing? Ilse |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPRS/EDGE uitschakelen Firmware 3.0 | Rein | iPhone algemeen | 10 | 03-09-09 21:13 |
iPhone: Na upgrade naar custom 2.2 firmware werkt visual voicemail niet meer | iken | Jailbreak | 5 | 01-12-08 00:35 |
Niet kunnen herstellen in Itunes na maken van Custom firmware in WinPwn 2.5 | matthouz | Jailbreak [archief] | 2 | 07-09-08 20:00 |
|
|