Blue Tooth, "oortje en geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet een oplossing, ik was in het verleden gewend van een Nokia, dezelfde ringtoon in het "oortje" te horen als de tone op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blue Tooth, "oortje en geluid
Wie weet een oplossing, ik was in het verleden gewend van een Nokia, dezelfde ringtoon in het "oortje" te horen als de tone op de telefoon, ook was er een optie, automaties opnemen.
Beide zijn niet van toepassing op de Iphone. Je moet zelf op de knop drukken om te antwoorden en je krijgt een heel andere, standaard ringtone in het oortje. of, zie ik ergens een app. over het hoofd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je iPhone ondersteunt geen A2DP en daarom zal je het muziekje niet in je oortje kunnen horen. Automatisch opnemen gaat bij mijn weten niet, maar misschien bestaat daar wel een applicatie voor uit de App Store of uit Cydia.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
blue tooth | Dion60 | Archief | 2 | 08-10-08 17:32 |
Blue Tooth probleem..... | toet007 | Archief | 3 | 30-08-08 13:16 |
Blue Tooth | yingie | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-07-08 00:36 |
Blue tooth Auto | Karin | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 22-05-08 20:58 |
i phone en blue tooth | schermer | Archief | 9 | 20-05-08 01:03 |
|
|