//

Memo Recorder neemt nog maar 30 minuten op

Memo Recorder neemt nog maar 30 minuten op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een naar probleem wat zich heeft voorgedaan na een totaal nieuwe installatie van mijn iPhone. De standaard iPhone Memorecorder neemt nog maar ongeveer 30 minuten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-09, 22:25
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard Memo Recorder neemt nog maar 30 minuten op

Een naar probleem wat zich heeft voorgedaan na een totaal nieuwe installatie van mijn iPhone. De standaard iPhone Memorecorder neemt nog maar ongeveer 30 minuten op en kapt er dan gewoon mee. Voor de her-installatie van mijn iPhone had ik ook al 3.1 erop en toen kon ik gewoon "eindeloos" blijven opnemen (in praktijk echter nooit langer opgenomen dan 2 uur en 50 minuten).

Het maakt niet uit of ik het scherm uit zet, de iPhone locked of niet, de Recorder kapt er gewoon vanzelf mee. Het is niet telkens exact dezelfde tijd, maar altijd ergens tussen de 32 en 36 minuten. Door deze variërende lengte die toch redelijk in dezelfde buurt ligt vermoed ik dat het misschien iets te maken heeft met de bestandsgrootte, die bij gelijke lengte opnamen wel ongeveer hetzelfde is, maar nooit helemaal exact.

Kent iemand dit probleem en natuurlijk belangrijker; hoe is het op te lossen? Ik maak met grote regelmaat opnamen van een paar uur, dus ik baal er van steeds na een half uur handmatig de opname opnieuw te moeten starten.

[edit]

Terwijl ik tikte dat ik vermoedde dat het aan de grootte van het bestand zou liggen bedacht ik me ineens om eens in iTunes te kijken naar de bestanden die ik onlangs heb opgenomen en die steeds automatisch afbraken. En inderdaad, alle betreffende opnames zijn EXACT even groot, namelijk 74,3 MB. Vreemd getal in de zin van; geen echt "computer-getal", maar de Memo Recorder kan ineens dus niet meer opnemen dan 74,3 MB per keer.

[edit]

Ik heb inmiddels in het Apple Support forum meer mensen met dit probleem gevonden en ook met dezelfde vreemde 74,3 MB limiet. Ik vraag me btw wel af waarom het een support forum heet want Apple zelf zwijgt zijn/haar gebruikers natuurlijk weer dood zoals gewoonlijk. Stelletje #$%&$^%^R! :-(

Laatst gewijzigd door ℜuben; 30-09-09 om 22:48.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone is nog 5.5558.103 minuten(counting down) geblokkeerd joenerz iPhone algemeen 25 27-04-13 20:24
iPhone 3GS: Simlockvrij, maar neemt geen T-Mobile ovyx Unlock 7 05-04-11 20:00
Radio Recorder???? + Hulp met Webtechies Radio Recorder. WT44 iPhone Apps 0 24-08-10 01:15
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? Muxje iTunes 0 16-07-10 00:49
Nog maar 300MB beschikbaar na update sausje Unlock [archief] 14 27-02-08 04:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:00.