Power-/Sleep-button kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) // Samengevoegd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
// Samengevoegd
|
|
|
|||
|
|||
Kan ik mijne nog jailbreaken als de knop al niet meer werkt?
ja lukt dus. en wat en openbaring dat cydia Laatst gewijzigd door King1987; 20-01-10 om 00:29. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
als iemand nog een reparatie adres weet in de buurt van arnhem hoor het graag, het blijft vervelend en de restwaarde zakt ook behoorlijk zo
|
|
|||
|
|||
ik krijg het idee dat ik een beetje in mijzelf zit te kletsen, maar weet iemand wellicht een applicatie wat een icoon is om de iphone te locken net als met de wake/sleep button?
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
quicklock is inderdaad erg fijn, iemand nog een reparateur in arnhem/nijmegen
|
|
|||
|
|||
Ik kan mijn iPhone niet meer uitzetten.. Maar hij moet nu echt even uit omdat ik hem aan het jailbreaken was.. Hoe kan ik hem nu toch uitzetten zonder de power knop??
|
|
|||
|
|||
Ook is opeens de stand-by button bij mij er mee opgehouden.. Geen idee of die software of hardware matige fout is. Ik ben op het moment 4.3 aan het downloaden. Misschien helpt dat.
|
|
|||
|
|||
Doet het bij mij ook pas na lang drukken... Erg lastig. Heb hem een aantal keren laten vallen voor dit gebeurde...
En garantie is in Februari verlopen Hoe kom ik het goedkoopst uit??? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3g Jailbreaken zonder Sleep/Wake button | Lucque | Jailbreak | 3 | 21-02-11 20:12 |
Sleep/lock button vervangen | Burn85 | iPhone algemeen | 0 | 18-06-10 16:00 |
iPhone 1e gen.: Iphone blijft hangen bij pineapple logo: power button kapot | renzzz1977 | Unlock | 1 | 22-02-10 11:39 |
iphone power button kapot. | sjaak12 | iPhone algemeen | 7 | 02-01-10 14:27 |
Sleep/ awake button ingedeukt | arjean | Unlock [archief] | 5 | 22-06-08 21:09 |
|
|