contact landkeuze discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Is er een mogelijkheid om de landinstelling standaard op Belgie te zetten voor het aanmaken van contacten? Het probleem is vooral dat ik redelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contact landkeuze
Hallo
Is er een mogelijkheid om de landinstelling standaard op Belgie te zetten voor het aanmaken van contacten? Het probleem is vooral dat ik redelijk wat moet scrollen voor Belgie te selecteren wanneer ik een nieuw nummer invoer. Nogal vrij lastig als je het mij vraagt Ik heb zitten zoeken op de forum naar een 5 tal kernwoorden maar geen avans. Als er hiervoor al een topic bestaat, sorry Mvg Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik begrijp de vraag niet goed. Jij moet een land selecteren bij het opslaan van een nieuw telefoonnummer?
|
|
|||
|
|||
Nee maar als je het adres wilt invoeren bij iemand, kun je het land kiezen.
Maar Belgie zit zo halverwegen van de meer dan 100 landen. De vraag is dan, is er een mogelijkheid om het land standaard op Belgie te zetten. Of zoals bij lettertype in word, dat de eerste reeks je favorieten zijn of laatst gekozen type. |
|
||||
|
||||
je moet je regionotatie op Belgie zetten, dan gaat het goed zoals jij wilt
algmeen/landinstellingen
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
deblokkeren contact | wimwessling | iPhone algemeen | 10 | 23-03-10 22:55 |
Contact Images met Google Contact Sync | cloverfield | iTunes | 1 | 30-08-09 22:56 |
contact personen | lbernabela | Archief | 1 | 29-02-08 13:48 |
|
|