deblokkeren contact discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) vraag: Hoe kan ik een, per abuis, geblokkeerd contact weer deblokkeren?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
deblokkeren contact
vraag:
Hoe kan ik een, per abuis, geblokkeerd contact weer deblokkeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe geblokkeerd? Je kan toch geen contacten blokkeren zonder jailbreakprogramma?
|
|
|||
|
|||
zodra je gebeld wordt kun je degene die jou belt blokkeren
|
|
|||
|
|||
Al antwoord?
Hallo Wim,
Heb je toevallig al een oplossing? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Per abuis iemand geblokkeerd, maar kan nergens terugvinden hoe ik deblokkeer. Gr. Daany1974 |
|
|||
|
|||
daany,
nog geen reacties gekregen, helaas. |
|
||||
|
||||
Ik begrijp het toch ook niet helemaal.
Bedoelen jullie dat die persoon permanent geblokkeerd is? Dat die niet meer kan bellen naar jullie Neen toch? (zo begrijp ik het althans ...) Je kan dacht ik een inkomend gesprek blokkeren door op de powerknop te drukken. Doe je dat per ongeluk dan bel je die persoon toch gewoon terug? |
|
|||
|
|||
Ik heb net ook even gekeken, maar dit kan volgens mij niet...
|
|
|||
|
|||
Hoi, dat is inderdaad wat ik bedoel. In mijn geval was het een onbekend nummer. Nu lijkt het erop dat alle nummers die mij nog niet bekend zijn, geblokkeerd worden. Ik krijg geen telefoon meer, maar zie wel de melding in de telefoonlijst verschijnen dat 'geblokkeerd' heeft geprobeerd te bellen. Ai.
Nou ja, of nu alle onbekende nummers worden geblokkeerd lijkt me sterk.. maar hoe dan ook.. hij blokkeert een nummer.. laat het telefoontje niet horen/zien, maar is wel terug te vinden in de recente telefoonlijst met als status geblokkeerd. Laatst gewijzigd door King1987; 23-03-10 om 00:23. Reden: edit knop gebruiken |
|
||||
|
||||
Dat Geblokkeerd heb ik ook, dat is iemand die belt waarbij nummerherkenning uitstaat.
|
|
||||
|
||||
Hier ook de melding "geblokkeerd" bij een beller zonder nummerherkenning.
Beter zou zijn "anoniem" |
|
|||
|
|||
lol is het dat echt? Tja, blond . Thnx tulip en bomans. Weer een mysterie opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes account deblokkeren | ChiTheDesigner | iPhone Apps | 8 | 31-08-11 01:30 |
Contact Images met Google Contact Sync | cloverfield | iTunes | 1 | 30-08-09 22:56 |
contact personen | lbernabela | Archief | 1 | 29-02-08 13:48 |
|
|