//

Probleem met upgraden naar 3.1.3 en herstelmodus - iPhone 3G

Probleem met upgraden naar 3.1.3 en herstelmodus - iPhone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3G, 16GB Er draaide volgens mij de firmware 3.1.2 op, alvorens ik wilde upgraden naar 3.1.3. Ik heb hier wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-03-10, 21:03
Traceless Traceless is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard Probleem met upgraden naar 3.1.3 en herstelmodus - iPhone 3G

Hallo,

Ik heb een iPhone 3G, 16GB

Er draaide volgens mij de firmware 3.1.2 op, alvorens ik wilde upgraden naar 3.1.3. Ik heb hier wel eens eerder problemen mee gehad, vandaar: "Volgens mij"

De aard van de problemen ligt hem in het feit dat ik de iPhone vroeger gejailbreaked heb. Dit was erg leuk, maar blijkbaar had ik een niet zo stabiele versie, want na een tijd stopte mijn iPhone ermee. Via handleiding hier op het forum heb ik het toen voor elkaar gekregen om hem weer aan de praat te krijgen zonder jailbreak.

Ik heb nu echter het probleem, dat als ik de versie wil updaten naar de meest recente firmware via iTunes, het misgaat. Software kan niet installeren en geeft foutmelding, vervolgens staat er dan een USB icoontje + iTunes in beeld en herstellen is ook niet mogelijk. Waarschijnlijk zal ik wel een oplossing vinden om dit weer aan de praat te krijgen.. voor nu

Het zou echter heel fijn zijn, als iemand weet hoe ik van dit probleem af kom en gewoon weer via iTunes kan updaten zonder problemen...


Alvast heel erg bedankt


Groetjes,

Remco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Probleem met Iphone upgraden .. ladyti iTunes 7 18-04-11 22:02
iPhone: Upgraden naar 4.0.1 met Jailbreak lyndon Jailbreak 0 13-09-10 11:48
iPhone: iPhone 3Gs met firmware 3.0 en jailbreak upgraden naar 4.0 arie-vld Jailbreak 4 12-07-10 14:18
iPhone 3G: Geen service probleem na upgraden naar 2.2.1 Rudinho Unlock 22 12-02-09 10:58
iPhone 1e gen.: Probleem met upgraden 2.0 Shelldass Unlock 17 28-07-08 23:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:19.