//

Hotmail e-mails worden niet gesynchroniseerd?

Hotmail e-mails worden niet gesynchroniseerd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn Hotmail e-mails niet steeds in mijn iPhone blijven staan? Ik heb dan 30 e-mail berichten in Hotmail en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-10-09, 19:10
dennis00 dennis00 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 28
Standaard Hotmail e-mails worden niet gesynchroniseerd?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn Hotmail e-mails niet steeds in mijn iPhone blijven staan? Ik heb dan 30 e-mail berichten in Hotmail en die verwijder ik dan op de PC... maar ze blijven vervolgens in de iPhone staan en ik moet ze daar één voor één verwijderen? Hoe gaan jullie hiermee om?

En bij het verwijderen van POP3/IMAP e-mails krijg ik een foutmelding, dat het bericht niet verwijderd kan worden. Is dit een bekend of vaker voorkomend probleem?

Een oplossing is natuurlijk Exchange of MobileMe, maar dan moet ik van e-mail adres wijzigen èn betalen, daar heb ik weinig interesse in.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-09, 17:35
harm-jan harm-jan is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Standaard

gewoon stuk voor stuk verwijderen
weet het niet uit teleggen maar is wel logies
  #3  
Oud 23-12-09, 19:53
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je zou Gmail kunnen overwegen.

Dat is gratis en biedt wel IMAP, waarmee je mail op de server beheert en dus maar 1x hoeft te wissen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 28-12-09, 22:45
Kris3 Kris3 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 23
Standaard

Als je echt gebruik wil maken van Hotmail zou je kunnen overwegen om mbox mail aan te schaffen. Kost wel 8 euro maar het werkt goed en bespaart je een hoop frustratie. Nu ook met push!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beltonen worden niet gesynchroniseerd mosje Ringtones en Wallpapers 8 04-06-11 14:23
Ringtones worden niet geplaats/gesynchroniseerd. MayDay Ringtones en Wallpapers 2 07-05-11 20:17
Gekochte Apps worden niet gesynchroniseerd Slompies iPhone Apps 0 15-08-10 11:54
Podcast worden niet gesynchroniseerd ErwinKooijman iTunes 10 02-06-10 14:38
Agenda, niet alle afspraken worden gesynchroniseerd scbrouwer iTunes 5 30-09-08 20:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.