50 MB aan data ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) oeps! ik ontvan ongeveer 5gb elke maand! verzenden valt wel mee met ongeveer 600 mb. gelukkig heb ik vodafone met een fup waarvan ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
oeps!
ik ontvan ongeveer 5gb elke maand! verzenden valt wel mee met ongeveer 600 mb. gelukkig heb ik vodafone met een fup waarvan ik heb berekend dat ik ongeveer 6 gb per maand heb. komt zeker door al dat teterheren |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb bij BASE 500MB aan data iedere maand.
Van heel de maand oktober + deze eerste week van november (had teller niet op nul gezet): Verstuurd: 20,8 MB Ontvangen: 196 MB En dat met iedere dag via EDGE: chatten, Facebook, e-mails ontvangen met mail.app, surfen (Safari), YouTube,... Hou er wel rekening mee dat vele filmpjes over het internet gecompresseerd worden om te bufferen naar de iPhone en dus daardoor veel minder MB's worden verbruikt |
|
|||
|
|||
is er ook een manier om het gescheiden te zien.. dus hoeveel per provider en hoeveel per Wi-Fi ???
//EDIT: gevonden.. https://forum.iculture.nl/f80/i...averbruik.html Laatst gewijzigd door iDMi; 27-11-09 om 10:31. Reden: gevonden |
|
|||
|
|||
Ik heb mn iphone nou byna een maand en heb 137 mb verstuurd en 869 ontvangen.
is dit normaal?x] |
|
||||
|
||||
Ligt helemaal aan je eigen "iphone-houding"
Bij mij staat ie op 100mb verstuurd en 1,5gb ontvangen. En dat is denk 1maand ook.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data-roaming? Uit of aan? | Cgold | Internet in buitenland (roaming) | 29 | 09-08-11 23:50 |
Welke data-abonnementen aan te raden? | rtoonen | iPad algemeen | 14 | 14-07-10 01:32 |
Telefoonbereik uit, data en GPS aan?? | jelle86 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-04-10 19:32 |
1,84 gig aan overige data!? | candlekiller | Archief | 2 | 29-06-09 19:22 |
|
|