Waar is 'stop afspelen na uittrekken oortelefoon-jacket' nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je bij het beluisteren de oortelefoon-jacket uit de iPod touch of iPhone trok stopte het afspelen van audio boek of podcast. Daarbij werd de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar is 'stop afspelen na uittrekken oortelefoon-jacket' nu?
Als je bij het beluisteren de oortelefoon-jacket uit de iPod touch of iPhone trok stopte het afspelen van audio boek of podcast.
Daarbij werd de afspeel-positie onthouden. N.B. Handig als je iemand tegen komt waar je een woordje mee wil wisselen. Veel makkelijker dan ipod uit je zak/tas halen en stop zetten/uitschakelen. Bij de nieuwe firmware release(s) is deze feature verdwenen. Wie weet hier het fijne van? N.B. Deze vraag stelde ik mij @ 'The case of the lost iPod/iPhone feature' | http://fredscapes.nl/2009/10/19/the-...phone-feature/ Laatst gewijzigd door fzelders; 19-10-09 om 12:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij werkt het nog steeds als daarvoor, dus jack eruit, muziek op pauze. Overigens werkt het ook als ik in de auto via de dockaansluiting muziek luister, trek ik deze eruit, stopt de muziek ook.
|
|
||||
|
||||
Hier ook, alleen wij draaien wel op FW 3.1, hij op 3.1.2, wellicht dat daar het verschil ligt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat je over gebruik in de auto zegt klopt ook voor mijn twee apparaten. Dus bij gebruik in de auto-dock werkt de geheugenfunctie prima. Het probleem deed zich bij 3.1 ook al voor. Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 13:12. Reden: Gebruik voortaan de MQuote-knop. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zit ook op 3.1.2, sorry, heb m'n profiel aangepast. Vreemd dat het bij jou dus niet werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nog een audiobron op mn Oortelefoon | harrys | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 23-12-08 12:57 |
Muziek: Stop zetten | Pytur | Muziek, foto & video | 4 | 15-05-08 23:47 |
|
|