Volume met A2DP discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het leek me handig om met sporten een bluetooth stereo earphone te gebruiken..... geen kabeltjes etc.. Dus heb ik een Sony Ericsson HBH IS-800 gekocht. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volume met A2DP
Het leek me handig om met sporten een bluetooth stereo earphone te gebruiken..... geen kabeltjes etc..
Dus heb ik een Sony Ericsson HBH IS-800 gekocht. Echter het volume kan ik niet instellen op de iPhone, zodra deze het geluid via de earphones weergeeft. Iemand enig idee hoe het volume wel ingesteld / aangepast kan worden ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helemaal niemand ?
|
|
||||
|
||||
Kan het niet op je headset? Op de iPhone gaat het bij mij iig ook niet.
|
|
|||
|
|||
op mijn a2dp-compatible carkit moet ik ook het volume op de carkit regelen. Dus ik zou eens op je headset kijken voor volume control. (is zoals tv-uitvoer; kan je ook volume niet regelen)
|
|
|||
|
|||
Dat is mooi balen, want op de headset kan het niet ....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mercedes carkit met A2DP? | memmox | Jailbreak apps en thema's | 2 | 07-11-10 10:18 |
Probleem met A2DP | KnoeSS | iPhone algemeen | 2 | 24-02-10 21:50 |
Probleem met volume aanpassen | RobbievanZomeren | iPhone algemeen | 5 | 23-12-09 13:52 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
|
|