Probleem met A2DP discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Allemaal, Ik heb een probleem met A2DP, ik heb een Ford Fiesta en bellen via bluetooth gaat prima. Als ik geconnect ben en luister ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met A2DP
Beste Allemaal,
Ik heb een probleem met A2DP, ik heb een Ford Fiesta en bellen via bluetooth gaat prima. Als ik geconnect ben en luister een voice memo af dan speelt die wel af via bluetooth op de autoradio maar in de ipod app mis ik het bluetooth icoontje? Heb de iphone al geunpaired op zowel de iphone als de autoradio maar het werkt gewoon niet, hoe krijg ik dit in gods naam voor elkaar? Alvast bedankt, Groeten KnoeSS |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb de zelfde probleem.
Ik kan gewoon alleen voor handfree bellen gebruiken in de auto. Met hoofdtelefoon geen probleem. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook het zelfde probleem, op internet lees ik wel op een forum dat je eerst een paar keer op de aux butten van de ford fiesta moet drukken voordat je in het ipod scherm van de iphone een bluetooth optie krijgt..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe A2DP uitschakelen? | allewijn | iPhone algemeen | 0 | 03-12-10 20:02 |
Mercedes carkit met A2DP? | memmox | Jailbreak apps en thema's | 2 | 07-11-10 10:18 |
Volume met A2DP | nlrela | iPhone algemeen | 4 | 02-12-09 09:20 |
A2DP ervaringen | generator | iPhone algemeen | 8 | 25-11-09 12:55 |
|
|