Probleem met batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren batterij laten leeglopen. Wanneer ik hem wilde opladen begon hij echt vreemd te doen. Kreeg meldingen omtrent over te schakelen op vliegtuigmodus en later ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met batterij
Gisteren batterij laten leeglopen. Wanneer ik hem wilde opladen begon hij echt vreemd te doen. Kreeg meldingen omtrent over te schakelen op vliegtuigmodus en later van herstel van iphone, daarna niets meer. Sindsdien laat hij amper op en wanneer hij opgeladen is (wat echt veel warmte met zich meebrengt) is hij direct terug leeg.
Veronderstel dat dit probleem aan mijn batterij ligt en dat ik beter kan uitzien naar een nieuwe? Of zou een upgrade enig soelaas kunnen brengen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou idd beginnen met een update, kijken hoe hij zich dan gaat gedragen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vrees batterij probleem 3G[s] | tommetje138 | iPhone algemeen | 0 | 17-05-11 20:51 |
probleem met Batterij opladen eerste keer | bern01 | iPhone algemeen | 3 | 10-12-10 19:23 |
probleem bij nieuwe batterij voor 3GS met iOS4 | gijski | iPhone algemeen | 4 | 09-07-10 16:09 |
Batterij probleem | nebilem | iPhone algemeen | 2 | 13-05-10 11:16 |
Raar batterij probleem met 2G iPhone | rtenkroode | iPhone algemeen | 10 | 24-11-08 15:28 |
|
|