help!! Problemen na herstel van 1.1.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een aantal problemen na dat ik mijn iphone heb herseld met iTunes, ik heb alles weer gwn gejailbreakt enso... - Installer geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
help!! Problemen na herstel van 1.1.2
hallo,
ik heb een aantal problemen na dat ik mijn iphone heb herseld met iTunes, ik heb alles weer gwn gejailbreakt enso... - Installer geeft aan dat hij vol is, segt dat k photo's en films moet verwijderen om ruimte te make,,, terwijl ik er voorheen veel meer applicatie erop had enzovoort.. -costumize start niet, ik krijg alleen het begin cherm te sien dat weer terug naar home - GRPS doet het niet, hij gaat hier ook terug naar home als ik de gegevens van mij provider in tik HELP PLEASE!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Customize moet je een aantal keer starten voordat ie werkt.
Zoek in de wiki voor de ontbrekende ruimte is een fix GPRS instellingen wel ingesteld? Dus opnieuw username wachtwoord APN ingevoerd? |
|
|||
|
|||
heey bedankt voor je reactie, costumize doet het nu wel weer na een aantal keer starten.
voor nog ff dat probleem van GPRS, zodra ik de APN invul verdwijnt de scherm en gaat vanzelf weer terug naar de home menu... heel vreemd...heeft iemand hier wat op tegen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G herstel problemen en FW probleem | speke102 | iPhone algemeen | 2 | 17-03-11 21:33 |
iPhone 3Gs, Problemen Herstel FW4.1 | The_Umpire | Archief | 0 | 15-01-11 20:41 |
Problemen met herstel | Zwiersjuh | iPhone algemeen | 2 | 29-12-10 17:43 |
problemen met herstel | jandevries50 | iPhone algemeen | 4 | 28-05-09 20:27 |
|
|