Iphone en Notes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) (nieuwe gebruiker, moet ff wennen hier) Maar toch al meteen een vraag of 3 1 Kan ik Notes uit mn iPhone ook syncen met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone en Notes
(nieuwe gebruiker, moet ff wennen hier)
Maar toch al meteen een vraag of 3 1 Kan ik Notes uit mn iPhone ook syncen met een progje in mijn apple? 2 Week overzicht in Ical is in iPhone helaas nog niet. Maar iemand een alternatief toevallig? 3 Ik heb systeem 1.1.2 Kan ik ook app's uit mijn iPhone halen? (zoals "stocks" ) zonder te veel met updates en kraken van mn telefoon. Ik hoor graag Met vriendelijke en grote dank Frits de Beer Frits de Beer Fotografie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beste Frits,
Ik kan je antwoord geven op vraag 3: Ik neem aan dat iphone gejailbreaked is. Dan kun je via de installer het programma customize installeren. Hier kun je ongewenste icoontjes makkelijk op onzichtbaar zetten. Let wel op: Er zit een bug in dit programma. Hij werkt meestal pas na 2 a 3 keer opstarten van het programma.
|
||||
|
||||
Citaat:
Je zou hem ook via Cyberduck (of zoiets) uit de Applications-folder kunnen halen, als dat geen schade aanricht...
|
|||
|
|||
Ik heb dit al een paar keer gedaan en heb een aantal programma invisible gemaakt. Heb er hier geen problemen mee.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://www.iphoneclub.nl/2475/commontime-gaat-lotus-notes-op-de-iphone-aanbieden/ 2 voor zover ik weet is hier nog niets voor, misschien in de nieuwe firmware update?? (zal wel niet) 3 Customize app (via Installer te installeren) gebruik ik ok gewoon om verschillende apps te verbergen. Werkt prima |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contact, notes, sms overzetten nr new Iphone?? | Keithl | iPhone algemeen | 4 | 22-03-09 14:27 |
wie gebruikt iphone notes al? | truckdiver | Jailbreak apps en thema's | 7 | 26-03-08 22:19 |
|
|