simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone gekocht in Dubai daar zijn ze simlock vrij en hij werkt perfect hier zowel onder kpn als vodaphone wel een probleem met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
simkaart
Mijn Iphone gekocht in Dubai daar zijn ze simlock vrij en hij werkt perfect hier zowel onder kpn als vodaphone
wel een probleem met de kontakten van de simkaart die kan ik op de Iphone niet binnenhalen is daar een oplossing voor Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black Laatst gewijzigd door Patipod; 08-01-08 om 18:28. |
|
|||
|
|||
gwn via installer.app iSim erop zetten,,,
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! | leike | Unlock | 2 | 04-08-12 05:42 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
Simkaart | DutchEvil | Archief | 3 | 05-10-09 22:49 |
|
|