Agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan nergens vinden of ik kan instellen op welke dag ik mijn agenda kan laten beginnen, is dat standaard zondag? Zou dat graag naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda
Ik kan nergens vinden of ik kan instellen op welke dag ik mijn agenda kan laten beginnen, is dat standaard zondag?
Zou dat graag naar maandag willen veranderen..... Hoop dat het kan en iemand mij kan helpen.... Groet Coen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ga op je mac naar de voorkeuren van je iCal.
Daar kun je dit instellen onder algemeen
|
|||
|
|||
En hoe synchroniseer ik die dan? Of is dat niet nodig??
Dank |
|
|||
|
|||
Aangezien er op de iPhone geen weekoverzicht mogelijk is, maakt het dus niet uit op welke dag jouw week begint Toch?
|
|
|||
|
|||
Klopt, maar in al mijn agenda's en overzichten die ik voor werk enzo nodig heb is de eerste kolom maandan en geen zondag, hier door zijn afspraken helaas verkeerd geplant......
|
|
|||
|
|||
Inderdaad gewoon instellen in iCal en dan syncen met de iPhone.
|
|
|||
|
|||
Ok maar hoe doe ik dat dan??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja en dan syncen met iTunes
|
|
|||
|
|||
ja heb ik al gedaan, maar iphone is dan nog steeds zondag en ical maandag als eerste dag.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
|
|