iPhone op de motor discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, houd al een lange tijd iphoneclub in de gaten. Erg leuke website voor iphone gebruikers. Maar ik zit met een probleempje waar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone op de motor
hallo allemaal,
houd al een lange tijd iphoneclub in de gaten. Erg leuke website voor iphone gebruikers. Maar ik zit met een probleempje waar ik niet echt uitkom. Ik wil namelijk met de iphone video's opnemen vanaf de motor met geluid erbij. Ik wil de iphone dan ergens op de motor monteren. Opzich is dat niet zo lastig. Maar ik wil dat de audio niet direct wordt opgenomen door de iphone zelf maar door een mic in de helm. Weet iemand of dit uberhaubt mogelijk is? Alvast bedankt voor reacties. Mvg, Luc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen 10 tekens
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone houder voor op motor | Drekepeteke | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 23-08-09 18:15 |
PauluS Motor 2006-2008 (Motor Discussie) | PauluS87 | Chat en geruchten | 79 | 17-06-08 21:43 |
|
|