E-mail beheren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een tool waar je je mails op je iphone beter kan beheren? Ik zou graag als ik m'n iphone synchroniseer de mails in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mail beheren
Is er een tool waar je je mails op je iphone beter kan beheren?
Ik zou graag als ik m'n iphone synchroniseer de mails in de iphone verwijderd worden die in outlook ook al zijn verwijderd. Trouwens, ik heb gekozen dat er 50 mails worden weergegeven. Telkens er een nieuwe mails komt, wordt dat de oudste verwijderd? Of worden die allemaal bijgehouden. Ook iets handig zou zijn: een optie dat je kan kiezen of de mail in de gmail index ook wordt verwijderd of niet. (als dat nu spam is) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
voorlopig is dat er niet vrees ik
|
|
|||
|
|||
Gmail kun je instellen als een IMAP-server en dan wordt de mail op een centrale plek bewaard.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nu is ingesteld dat alle emails in gmail ook worden bewaard, ook als ze in outlook zijn binnengehaald is handig voor op een andere pc nog eens een mailtje op te zoeken ofzo |
|
|||
|
|||
Je kunt Gmail instellen als POP dan wel als IMAP-server. Bij Gmail >> Help kun je daar meer info over vinden.
Hoe heb jij Gmail ingesteld? (Settings >> tabblad POP/IMAP (of zoiets)) |
|
|||
|
|||
Citaat:
en m'n iphone nam de instellingen automatisch van outlook over |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten beheren | davidm | iPhone Apps | 1 | 30-10-10 01:10 |
bedrijfsmatig 50 iphones beheren | 14skillz | iPhone algemeen | 10 | 03-10-10 20:30 |
Contactpersonen beheren | Annelien | iTunes | 0 | 17-11-09 14:44 |
Software om te beheren | Johanus | Desktop-applicaties | 5 | 28-04-09 11:26 |
itunes video beheren | yoyoran | Archief | 4 | 28-12-07 23:04 |
|
|