Provider uit buitenland blijft op iphone staan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ben van morgen terug gekomen uit HongKong. Nu blijft alleen de provider die ik daar had CLS links bovenin op mijn Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Provider uit buitenland blijft op iphone staan
Hallo iedereen,
Ik ben van morgen terug gekomen uit HongKong. Nu blijft alleen de provider die ik daar had CLS links bovenin op mijn Iphone staan ??? Weet iemand hoe dit kan?Bij netwerk selectie staat de Iphone gewoon op automatisch.Er onder staan gewoon de providers (ik heb t-mobiel) Iemand die dit ook wel eens heeft gehad?Of een oplossing weet? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even de iPhone rebooten.
|
|
|||
|
|||
Heb ik al gedaan een paar keer haalt niks uit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Provider zoeken in buitenland | jvdmaten | iPhone algemeen | 3 | 25-10-10 14:40 |
iphone 3g blijft in herstelmodus staan | joeyy | iPhone algemeen | 12 | 17-08-10 22:29 |
Iphone blijft op 'unlocking' staan | Graziella | iPhone algemeen | 4 | 03-06-10 17:23 |
iphone geblokkeerd, blijft op logo staan | loeloesje | Archief | 3 | 10-11-09 19:39 |
iphone 3g blijft op ipwned staan | BP65 | iPhone algemeen | 5 | 08-10-08 13:07 |
|
|