mail vaker ophalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Standaard kun je de Ipjone instellen dat hij bv elk kwartier of half uur je email ophaalt, kan dat ook vaker, bv elke minuut? En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail vaker ophalen
Standaard kun je de Ipjone instellen dat hij bv elk kwartier of half uur je email ophaalt, kan dat ook vaker, bv elke minuut? En zo ja, hoe stel je dit in?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met een JB gaat dat idd. Supreme prefs kan/kon dat
|
|
|||
|
|||
Kan je niet beter werken met push dan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
moet ik om push te gebruiken voor gmail een speciaal programma gebruiken? Heb nu al mijn emailaccounts in de standaard iphone mailapp staan
|
|
||||
|
||||
Kijk eens hiero : Official Google Mobile Blog: Google Sync: Now with push Gmail support
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
lees trouwens dat supreme prefs niet meer beschikbaar is, zijn er nog andere mogelijkheden?
|
|
||||
|
||||
Mocht het lukken, dan ben ik benieuwd hoe lang je batterij het nog volhoudt als je jouw iPhone iedere minuut de mail laat checken...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail ophalen | Rob. | iPhone algemeen | 10 | 30-08-10 13:51 |
Vaker mail fetchen | jeffrey52 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 08-08-10 20:58 |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
|
|