Wederom netwerkproblemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd heb ik weer netwerkproblemen : - regelmatig wegvallen van 3G - volle 3G en dekking en dan toch slechte performance (lange laadtijden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wederom netwerkproblemen
Sinds enige tijd heb ik weer netwerkproblemen :
- regelmatig wegvallen van 3G - volle 3G en dekking en dan toch slechte performance (lange laadtijden internetpagina's) - thuis blijft het ding switchen tussen beschikbare wireless netwerken en bijna niet aanwezige 3G. Daarnaast wisselt het apparaat heel langzaam van Landscape naar Portrait en omgekeerd en gebeurt het regelmatig dat ie bij gebruik van het toetsenbord voor invoer (bijv sms of internet adres) erg traag wordt, toets highlights blijven dan lang staan alvorens door te gaan naar de volgende ingedrukte letter. Ik gebruik geen jailbreak en update het ding regelmatig. Iemand ideeen/opties ? Het idee om hem naar t_mobile te brengen heb ik nog niet uitgevoerd omdat ik het standaard antwoord al weet groet Maarten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iPhone en Internet: GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/Wi-Fi/Tethering.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
netwerkproblemen | ral1968 | iPhone algemeen | 0 | 27-04-11 20:33 |
Wederom grote storing! | Buffalo | Odido (T-Mobile) | 8 | 01-04-11 23:14 |
iPad Bumper...wederom een Case topic | jap74 | iPad algemeen | 1 | 27-10-10 19:27 |
Wederom met bewijs: iPhone ondersteund flash | S¡mon | Chat en geruchten | 24 | 06-06-10 18:48 |
|
|