Wederom met bewijs: iPhone ondersteund flash discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn al wel vaker 'bewijzen' geweest dat flash mogelijk is op de iPhone, bijvoorbeeld het reclame spotje met de site van de New York ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wederom met bewijs: iPhone ondersteund flash
Er zijn al wel vaker 'bewijzen' geweest dat flash mogelijk is op de iPhone, bijvoorbeeld het reclame spotje met de site van de New York Times waarop flash gewoon werkte. Nu is er weer bewijs: ik zat zojuist op de Apple website en daar zag ik een plaatje van Safari met de site nationalgeographic.com en daarbij zie je toch duidelijk dat flash aanwezig is:
Spoiler
Als je op je computer naar nationalgeographic.com gaat zie je duidelijk dat het flash gebruikt etc. - als je op de iPhone naar de site gaat krijg je dat je flash moet installeren. Wederom bewijs dat het al mogelijk is. Wou het toch maar even melden, het is wel interessant. Zit flash er langzaamerhand aan te komen? Groetjes! Laatst gewijzigd door Timmeh_; 22-08-09 om 20:26. Reden: Afbeelding in een spoiler gezet ;) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik hoop het want ik ben al tot meermaals toe op sites geweest waar ik flash player nodig had maarja,dat ging natuurlijk niet.
|
|
|||
|
|||
Het lijkt mij dat Apple die site gewoon gephotoshopt heeft op dat schermpje. Ze laten op de Apple website namelijk heus niet een plaatje van een site zien op de iphone waarbij staat dat flash benodigd is.
Waarschijnlijk hebben ze de site er gewoon uit laten zien als op de desktop om te laten zien dat surfen op de iphone net zo als surfen op de computer is. |
|
|||
|
|||
Dat zou nog al veel moeite zijn, denk je niet. Dan kunnen ze beter een andere site doen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jij denkt, dat als je een foto maakt voor een reclame uiting van een iPhone, je dan het scherm ook echt zo bloedscherp erop krijgt? Natuurlijk is dit gewoon gephotoshopped, stomme fout maar meer dan dat niet. Grappig om te zien dat mensen dan opeens roepen dat Flash kan. Flash kan ook, sterker nog, er zijn apps voor in Cydia maar die integreren het niet in Safari. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk nog steeds dat het gewoon kan maar dat ze het blokkeren, want het is wel is eerder voorgekomen dat zoiets was gebeurd. Ook gewoon in een filmpje die ze zelf hadden gemaakt was het zichtbaar. Apple zegt dat het momenteel niet mogelijk is hoor, ik niet. Laatst gewijzigd door S¡mon; 22-08-09 om 16:02. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik al tijden iMobileCinema...Nu ik 3GS heb werkt het zelfs nog sneller en soepeler...Je kunt FLV filmpjes er perfect mee afspelen, zoals SpikedHumor.com Spiked Daily
Dus voor de zeikerds, jailbreak en installeer iMobileCinema! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is natuurlijk nog geen definitieve oplossing, maar wel een tijdelijke |
|
||||
|
||||
Jammer, in ieder geval bedankt voor deze app, zocht al een tijdje iets voor JB voor flash
|
|
|||
|
|||
Youtube gebruikt ook flash Alleen wil apple het niet in safari.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan zetten ze er heel attent bij 'Niet af te spelen met iPhone'...Bij mij dus wel Citaat:
Flash is gewoon niet aan mij besteed, de YouTube app doet het ook al niet bij mij :S Laatst gewijzigd door iMario; 23-08-09 om 02:35. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
|||
|
|||
Voor een spel zoals Habbo heb je ook Flash nodig :x zou wel koel zijn als dat op iphone kan. XD
|
|
||||
|
||||
Ik las hier laatst ook weer het zoveelste topic over en kwam dit mooie stukje tegen:
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat flash voor de iPhone er nooit zal komen, hoe hard Adobe, de gebruikers of een meerderheid met voeten gaan stampen, Apple zal comform hun gebruikersovereenkomst flash blijven weigeren.
Ik denk dat het met geld te maken heeft, dat Apple denkt dat Adobe wat extra inkomsten en winst zal krijgen op moment dat flash op de iPhone beschikbaar wordt gestelt. |
|
||||
|
||||
ik hoo dat er toch iets vr flash uitkomt langs cydia miss? ik wil mn farmville/caféworld games kunnen spelen langs mn iphone op facebook !
|
|
|||
|
|||
ik ben een beetje een newb op dit terrein, maar youtube werkt met flash toch? ik heb nog nooit problemen ondervonden met het bekijken van youtube filmpjes op mijn iphone!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opladen niet ondersteund met accessoire | MJay1 | iPhone algemeen | 11 | 14-07-10 16:51 |
|
|