Opladen niet ondersteund met accessoire discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al een tijde een iPhone 3Gs (3.1.2 jailbreaked & unlocked). Nu krijg ik sinds vanochtend de volgende melding: Opladen niet ondersteund met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opladen niet ondersteund met accessoire
Hallo,
Ik heb al een tijde een iPhone 3Gs (3.1.2 jailbreaked & unlocked). Nu krijg ik sinds vanochtend de volgende melding: Opladen niet ondersteund met dit accessoire. Het gekke is: er zit helemaal geen accessoire of iets dergelijks aan. Ik heb er geen oordopjes, opladers etc. op aangesloten. Nu werken mijn speakers niet meer, want de iPhone denkt dat er een accessoire aanzit. Erg vervelend! Wat zal hier de oplossing voor kunnen zijn? Ik heb al geprobeerd om service aan te vragen via Apple, maar die zeggen dat het via T-Mobile moet. Maar ik heb bij T-Mobile geen account, want ik heb de iPhone 2e hands gekocht. Weet iemand misschien hoe dan de garantie werkt? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zit er mischien iets onder in je connector? iets wat geleid? blaas het is goed schoon.
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Blazen helpt in mijn geval tot nu toe niet. Iemand anders nog een tip?
|
|
|||
|
|||
misschien een officiële assesoire aansluiten dan kent die het en hem dan loskoppelen
is maar idee hoor geen idee of het werkt |
|
|||
|
|||
Bij mij is het nu over. Heel vreemd, maar het enige wat ik Had gedaan was het opladen van mijn telefoon voor een nachtje. 's ochtends gaf hij nog steeds het probleem, maar 10 minuten later was het ineens weg. Hopen dat het nu niet meer terugkomt!
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook gehad, een herstel in Itunes en het was verdwenen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu ook een paar dagen dit probleem, ook herstel uitgevoerd, alles super schoon gemaakt, geblazen. Probleem blijft zich echter voordoen. Lijkt wel een virus!
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het probleem nu alweer een tijdje weg. Na weer een nacht goed opladen gaf hij opeens de melding niet meer aan. Ik heb geen idee wat het heeft veroorzaakt en wat ervoor heeft gezorgd dat het weer weg is!
|
|
|||
|
|||
Probleem is nu al een dag niet meer voorgekomen.
|
|
|||
|
|||
Tot op heden geen problemen meer.
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem heel irritant!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[3Gs, Ios4 ] Opladen niet ondersteund met dit accessoire | MacBookpro | iPhone algemeen | 27 | 13-03-13 20:14 |
"Opladen niet ondersteund met dit accesoire" | IphoneJuno | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 28-03-11 17:37 |
Kan niet opladen of connecten met itunes | keesdr | iTunes | 1 | 29-12-10 09:40 |
3G ondersteund AV kabel niet | Runaque | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 18-09-09 22:07 |
[Oplossing] Niet opladen en niet connecten met pc | pascalletje | iPhone algemeen | 0 | 28-06-08 03:21 |
|
|