Email headers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je ergens instellen dat je voor eender welk email account (maar vooral gmail) je alleen de headers ophaalt en niet het ganse bericht. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Email headers
Kan je ergens instellen dat je voor eender welk email account (maar vooral gmail) je alleen de headers ophaalt en niet het ganse bericht. Nu heb ik gisteren mijn gprs geactiveerd op de iphone en die haalde prompt alle berichten binnen waardoor ik al bijna 20mb aan data transfer heb. Alsook de berichten die de iphone binnenhaalde had ik al gezien.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Noop dat zal niet werken. Zodra ik op het mail icoontje druk gaat hij verbinden met de server en haalt alle mails binnen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
email instellen | MisterM24 | iPhone algemeen | 8 | 09-01-09 01:05 |
Email Handtekening(en) | Juniper | iPhone algemeen | 1 | 22-03-08 17:19 |
GPRS mail alleen headers? | coenremmelts | iPhone algemeen | 1 | 18-03-08 17:36 |
|
|