Safari en inline frames discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Regelmatig krijg ik dit bericht: Lezersfoto: Het Potlood: Uw browser ondersteunt helaas geen inline frames! Lezersfoto: Het Potlood - Apeldoorn - Regio - Stentor Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari en inline frames
Regelmatig krijg ik dit bericht:
Lezersfoto: Het Potlood: Uw browser ondersteunt helaas geen inline frames! Lezersfoto: Het Potlood - Apeldoorn - Regio - Stentor Wat kan ik doen om dat te veranderen??
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Door te jailbreaken kan je via Cydia het programma UserAgentFaker installeren, dan denkt de website dat je met een normale browser de site bezoekt en zou je de foutmelding niet moeten krijgen
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Thanks maar jailbreaken zal ik nooit aan beginnen.
Is er een amders oplossing? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video opnemen met hogere frames per seconde | mamutskywalker | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 25-09-08 16:05 |
Safari | Yaron | Archief | 3 | 02-01-08 23:56 |
|
|