Kloof zijkant iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn iPhone zit er precies een kloof aan de rechterzijde, tis echt minimaal maar als je hem vastneemt en erover wrijft voel je het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kloof zijkant iPhone
Bij mijn iPhone zit er precies een kloof aan de rechterzijde, tis echt minimaal maar als je hem vastneemt en erover wrijft voel je het wel..
Precies alsof de zilvere omlijsting niet goed aansluit bij de achterzijde.. Weten jullie wat ik hier best kan aan doen? Niet dat ie binnenkort echt gaapt. 't Is echt minimaal maar erger me er dood aan! ONFIJN! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Terug naar de winkel ermee, dit zal erger gaan worden en gaat voor problemen zorgen (alleen al vanwege het feit dat er gemakkelijk vocht in de iPhone komt).
|
|
||||
|
||||
Houd er wel rekening mee dat ze hem opsturen en niet zomaar omruilen ( weet niet hou oud hij is ) .
|
|||
|
|||
Is van eind augustus, kan zijn dat ie het van in het begin had maar merk het laatste weken pas op.. Nog ff en ik snijd me eraan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zijkant Iphone 4 beschadigd | Feroz | iPhone algemeen | 11 | 05-01-12 11:52 |
Volume knop aan de zijkant heeft problemen | Kersentaart | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 00:06 |
Verlichting scherm lekt door aan zijkant, algemeen probleem? | Mele77 | iPhone algemeen | 43 | 13-04-09 13:12 |
Iphone 3G vlekje aan de zijkant | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 5 | 08-01-09 13:08 |
volumeknop en stilknop aan de zijkant werken niet meer... | vy_k | Unlock [archief] | 7 | 14-04-08 00:22 |
|
|