1.1.2 Nederlands, kan niet gebeld worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met de iPhone van mijn vader. Als ik hem bel, gaat zijn iPhone niet over maar blijft wel haken. Andersom kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1.1.2 Nederlands, kan niet gebeld worden
Ik heb een probleem met de iPhone van mijn vader. Als ik hem bel, gaat zijn iPhone niet over maar blijft wel haken. Andersom kan hij mij wel bellen. Iemand enig idee?
edit: daarnaast kan hij ook niet op zijn gemiste gesprekken kijken, hij wordt daarna teruggekicked naar het springboard. Laatst gewijzigd door Vitamine Apple; 14-01-08 om 10:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet de iPhone even helemaal uit en start hem daarna weer op.
Nog steeds? Installeer iWorld eens vanuit Installer. Als het probleem er nog steeds is, zou ik even een Restore doen in iTunes. Succes |
|
|||
|
|||
ik heb iWorld sowieso al moeten doen voor de SMS, ik ben nu bezig met restore inderdaad, ben als het goed is bijna weer klaar.
Ik ben weer bij af begonnen vanaf 1.1.1 is dat ook nodig? Of kan je gewoon op herstel klikken in iTunes? |
|
||||
|
||||
Nee eerst 1.1.1 -> Appsnapp -> Oktoprep -> Updaten naar 1.1.2 -> Jailbreaken 1.1.2
|
|
|||
|
|||
ok logisch, ik was daar ook al mee bezig, maar vroeg het me af.
Thnx. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet gebeld worden | Jurn.c | iPhone algemeen | 2 | 17-02-10 23:18 |
Kan niet gebeld worden | Stefan van Rijn | iPhone algemeen | 8 | 13-06-09 22:31 |
Kan niet gebeld worden! | basboy | iPhone algemeen | 3 | 05-02-09 19:25 |
Kan niet gebeld worden | jojo3436 | Odido (T-Mobile) | 1 | 15-09-08 18:41 |
Kan niet gebeld worden?? | TRG | iPhone algemeen | 0 | 12-04-08 19:16 |
|
|