Kan niet gebeld worden! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als iemand mij belt dan gaat er geen ringtone af, of hij trilt niet.. ik krijg dan opeens een sms, u heeft een oproep gemist ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet gebeld worden!
Als iemand mij belt dan gaat er geen ringtone af, of hij trilt niet.. ik krijg dan opeens een sms, u heeft een oproep gemist :S
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit gebeurde bij mij alleen in combinatie dat het uitgaand bellen ook niet meer ging, als dit bij jou het geval is deze topic wellicht interessant https://forum.iculture.nl/f28/i...repareerd.html
|
|
|||
|
|||
Nee bellen kan ik wel gelukkig!
Heb net even met de huistelefoon naar me mobiel gebeld.. toen ging hij wel over.. Maar toen iemand anders mij belde, toen niet (vaker voorgekomen) Dus het is of als iemand niet in mijn contacten lijst staat of dat hij het soms doet.. |
|
|||
|
|||
heb je een eige ringtone gemaakt en verwijdert via ssh
misschien moet je gewoon updaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet gebeld worden | Jurn.c | iPhone algemeen | 2 | 17-02-10 23:18 |
Kan niet gebeld worden | Stefan van Rijn | iPhone algemeen | 8 | 13-06-09 22:31 |
Kan niet gebeld worden | jojo3436 | Odido (T-Mobile) | 1 | 15-09-08 18:41 |
Kan niet gebeld worden?? | TRG | iPhone algemeen | 0 | 12-04-08 19:16 |
1.1.2 Nederlands, kan niet gebeld worden | Vitamine Apple | iPhone algemeen | 4 | 14-01-08 11:59 |
|
|