Spanning op zilveren rand iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel raar. Het is gewoon onmogenlijk als de lader erop zit dan wel een spanning. Denk dat het dan aan je multimeter ligt verder is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heel raar.
Het is gewoon onmogenlijk als de lader erop zit dan wel een spanning. Denk dat het dan aan je multimeter ligt verder is het gewoon weg niet mogenlijk. Dit vraagt om verder onderzoek met een oscilloscoop en kijken welke signalen de rand op vangt met lader en zonder lader. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
het is inderdad wel serieus als er 20 volt op je sierlijst staat , wil ook echt niet weten wat er allemaal kapot gaat als dit in een keer ontlaadt , weet van me werk dat met fout schakelen een keer , er een hele processerver de hens in ging .
|
||||
|
||||
Ik vind het ook raar, ik zou er ook nooit op hebben liggen meten als ik niets voelde, als ik de stekker uit trek voel ik ook helemaal niets, en mijn voltmeter werkt goed trouwens.
|
|
||||
|
||||
hmm hier merk ik net ook dat me phone onder stroom staat ..
aangelsoten via usb, voelt niet echt prettig aan.. waar kan dat aan liggen ? heb er nooit last van gehad.. zelfde kabel, niks verplaatst EDIT:: ... pak hem net op, en niks meer aan de hand.... ik voel geen stroom meer.... Laatst gewijzigd door markmg; 23-12-09 om 10:25. |
|
||||
|
||||
Ik heb het ook al meegemaakt. Statische elektriciteit? Ik kreeg namelijk zo'n schokje zoals je in de zomer soms tegenkomt wanneer je uit de wagen stapt.
|
|
||||
|
||||
het was geen normaal schokje bij mij, de hele rand stond en bleef onder spannig staan, geen idee hoeveel volt. maar het voelde meer dan de +/-5 volt die over USB gaat
|
|
|||
|
|||
Zowel de iphone als de muis van me PC voel ik regelmatig contact met electrischetijd, ik heb er vaak nog altijd wel een tijdje last van in me arm/hand als dit gebeurt.
En het is ook vaak rechts omdat ik rechtshandig ben en me iphone in me rechterhand houd en met links speel, Ik heb dit gekregen toen ik me iphone had gejailbreakt heb het al verschillende keren getest, met en zonder jailbreak maar telkens als ik de jailbreak er opzet dan heb ik meer spanning denk dat dan de accu harder moet werken en heeft dan dus ook meer stroom nodig. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zolang ze je niet zwartgeblakerd terugvinden met een verschroeide iPhone in je hand is het geen probleem zeker? |
|
||||
|
||||
Ja maar toch is het heel raar dat er enkel spanning voelbaar is wanneer de oplader insteekt, zodra ik deze uittrek voel ik niets meer, dat zal bij de rest wsl ook wel zo zijn.
|
|
|||
|
|||
Krijg schok als mijn Iphone aan het laden is en ik kom aan de rand ??
Ik heb nog maar net een Iphone en heb al mijn eerste probleem
Als ik hem oplaad ( via pc ) krijg een een schok als ik het metaal rond het scherm aanraak ( Iphone 2g ) Wat moet ik doen ? |
|
|||
|
|||
waarschijnlijk lekt je pc een beetje stroom, ik heb dat altijd bij m'n vriendin.
Probeer het eens met een stopcontactlader? |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
gevaarlijke ****. denk toch dat er iets los zit dan
|
|||
|
|||
ok het ligt aan de pc want als hij oplaadt via de stekker is er geen probleem !
Bedankt johnybh |
Labels |
iphone spanning |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: iphone (zilveren achterkant) blijft zoeken naar provider | alexander123 | Unlock | 1 | 28-08-10 21:55 |
4G en KPN Spanning bij de telco's? | Underground | Chat en geruchten | 33 | 16-08-10 21:42 |
Groene rand iphone 4 camera | Nitrr | iPhone algemeen | 0 | 16-08-10 14:26 |
Loslaten chromen rand iPhone 3G | Christ1000 | iPhone algemeen | 7 | 27-08-09 16:36 |
|
|