Mini Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello! Kan iemand mij vertellen wat dit voor Iphone is? Kan er maar heel weinig over vinden op internet.. Mini iPhone i98 Dual SIM Mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mini Iphone
Hello!
Kan iemand mij vertellen wat dit voor Iphone is? Kan er maar heel weinig over vinden op internet.. Mini iPhone i98 Dual SIM Mobile Phone - Black - Deal Sniper Ze staan voor €100 op marktplaats.. Hoop dat iemand meer weet!! Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
||||
|
||||
Alweer zo een chinees namaak telefoon. Dateert vast nog uit de tijd van de iPhone nano geruchten.
|
|
||||
|
||||
Heb ooit zoiets eens gehad, niks als miserie gehad.
Da merk is cect vanuit china maar blijf ervan af. Ik geef liever veel meer geld uit voor ne echte iPhone |
|
|||
|
|||
Zou ik niet kopen, je weet nooit wat er allemaal verschilt!
|
|
|||
|
|||
Volgensmij heeft Apple zelf nog nooit een mini iPhone gemaakt...?
|
|
|||
|
|||
Ik vindt het geen eens mooi een kleine iphone ligt geen eens lekker in je had,maar dit is gewoon chineese troep.
|
|
|||
|
|||
Namaakrommel... Geen aandacht aan besteden.
|
|
|||
|
|||
Pfff, al die fake modelletjes daar moet ik niets van hebben. Is dus overduidelijk geen echte iPhone.
|
|
|||
|
|||
leerling van me kocht zoeen, ding werkte wel mr bellen en smsen lukte duidelijk niet...
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt me nou absoluut niet lekker werken met zo'n klein ding.
Internetten werkt toch helemaal niet lekker? Zit je met zo'n klein beeldscherm een beetje 't nieuws te lezen bijv. Sowieso zoals iedereen al zegt is het nep, want Apple heeft nooit zoiets uitgebracht bij mijn weten. Als iemand zoiets koopt dan is 'ie niet erg slim, je weet gewoon dat dit een keiharde faal is. Laatst gewijzigd door TimoV; 13-06-10 om 04:22. |
|
|||
|
|||
koop met dat geld liever een ander merk dan een fake iphone met barre touchscreen ik had vroeger een lg cookie die was tenminste beter dan een fake iphone maar dat beslis jezelf
|
|||
|
|||
neppe troep
|
|
|||
|
|||
Dit is nu rommel!
Heb ooit eentje vastgehouden (want bedienen was zo goed als onmogelijk met dat barre "touch" screen
|
||||
|
||||
Ik zou het niet kopen als ik jou was.
Een klasgenoot heeft precies zo'n ding, en dat ding is om te huilen. Batterij is gewoon een hel, eenmaal op moet je hem een powerboost geven volgens m'n klasgenoot, hij deed het zelfs voor mij.. De touchscreen kan je geen touchscreen noemen, dat is echt namaak kwaliteit:slecht. Bellen en sms'en lukt ook niet, hij heeft er altijd problemen mee.. Als je nou een naar de Kijkshop of de Mediamarkt gaat, zie je wat je voor €100,- krijgt, wat beter spul is dan dat. Niet kopen dus, je gooit het geld weg.
|
||||
|
||||
En al die troep op dat site is nep,
van slecht en goedkoop chinees materiaal, wat ze hier voor duur verkopen. Als je echt een iPhone wilt, zou ik de 2G nemen.. Beste alternatief. |
|
|||
|
|||
Had er een gekocht net tydens de geruchten van de iphone nano.
Kan je vrienden hartstikke verbazen. Maar ROMMEL! grts. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 'Mini' 4? | 020 | Chat en geruchten | 13 | 16-02-11 07:58 |
Lader / USB kabel mini iPhone | Bert34 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-03-10 21:55 |
Mini iPhone speakers! | dedafmonteur | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 18-08-08 23:06 |
iphone mini | truckdiver | Archief | 1 | 19-10-07 18:18 |
|
|