Opstarten iPhoto discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone aansluit op mijn Mac, start automatisch iPhoto op. Is dat te voorkomen en zo ja, hoe? Bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opstarten iPhoto
Als ik mijn iPhone aansluit op mijn Mac, start automatisch iPhoto op. Is dat te voorkomen en zo ja, hoe?
Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan.
Start iphoto op. Klik op iPhoto en dan voorkeuren. Kies bij Open bij aansluiting camera geen programma. Daarna start hij iPhoto niet meer op als je je iPhone aansluit. Succes!! |
|
|||
|
|||
Ik vind dit idd ook zwaar irritant, en wat ik nog vervelender vind is dat er bij mij in IPHOTO onder voorkeuren die optie niet bij staat. :S
Ik kan dat dus niet uitzetten, wat is dat dan weer voor vage Sh*t |
|
|||
|
|||
iphoto
dit moet je instellen bij de voorkeuren van fotolader, staat in hulp programma's
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Thnx handig had namelijk hetzelfde probleem. Groetjes |
|
|||
|
|||
handigh, ik had hetzelfde iritante probleem.
bij mij stobnd hij alleen niet in hulpprogramma's, maar in programma's (mac OS leopard) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhoto gebeurtenissen op alfabet | wijnstudio | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 17-01-11 20:14 |
Iphoto | Isa | Chat en geruchten | 1 | 14-01-11 21:18 |
iPhoto blijft opstarten als ik mijn iPhone insteek | Puck84 | iTunes | 0 | 19-09-10 17:57 |
iPhoto syncen | marlunaplu | iTunes | 2 | 28-12-09 21:58 |
iPhone / iPhoto | pebro | iPhone algemeen | 6 | 16-06-08 22:53 |
|
|