Beeldscherm schoon maken/houden! Hoe? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als die vieze vlekken er steeds op.....verschrikkelijk! Hoe kan je het beeldscherm het beste schoon maken/houden? Wat mag/kan je wel en niet gebruiken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beeldscherm schoon maken/houden! Hoe?
Als die vieze vlekken er steeds op.....verschrikkelijk! Hoe kan je het beeldscherm het beste schoon maken/houden? Wat mag/kan je wel en niet gebruiken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
screenprotector erop plakken, kunt die bestellen bij switch (wijnegem ga ik altijd) of online, dan minderen die vuile plekken ook een heel stuk , er is gemeld geweest ergens, zeker niet met een poetsprodukt erover gaan, mits dit de statische werking van je scherm vernield, alleen met de droge brilledoekje, normaal een bij geleverd in je iphone doos bv.
|
|||
|
|||
Hoi Croiman,
Waar haal je die screenprotectors ? Ik had er twee in de VS gekocht, maar ben aan nieuwe toe..... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Helemaal goed!
Dank je wel !! |
|
||||
|
||||
graag gedaan.........
|
|
||||
|
||||
Je kan ook gewoon het doekje gebruiken dat bij je iPhone zat, in dat zwarte envelopje, met nog een dun 'boekje' bij..
|
|
||||
|
||||
Ik houd als gewoonte dat als ik mijn bril schoonmaak met een vochtig doekje dan ook gelijk de iPhone effe doe
. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen screen protector, ik maak hem gewoon af en toe schoon met zo'n doekje voor een bril.
Verder zorg ik er gewoon voor dat mijn handen proper zijn, dat helpt ook wel.
|
|||
|
|||
Stukje mouw werkt ook prima
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik gewoon me mouw of vochtige brillenpoetsdoekjes. Werkt prima..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe hou jij je iPad schoon? | Johan61 | iPad algemeen | 41 | 09-12-12 19:24 |
Iphone 3GS draait continu het beeldscherm, hoe uitzetten? | Babii | iPhone algemeen | 6 | 17-04-11 12:07 |
iPhone: Hoe kan ik mijn iphone updaten en jb houden | wesdegroot | Jailbreak | 2 | 27-12-10 13:00 |
iPhone: Un-jailbreaken: hoe krijg je je toestel weer schoon? | cloverfield | Jailbreak | 4 | 25-02-09 21:21 |
iPhone: Alles weer schoon maken na 2.1 | adam1411 | Jailbreak | 10 | 22-09-08 22:56 |
|
|