Alles weer schoon maken na 2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 2 jailbreak gedaan en nu is app geheugen niet zo veel meer! ik heb een 8 gb iphone en heb hulp nodig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alles weer schoon maken na 2.1
Ik heb een 2 jailbreak gedaan en nu is app geheugen niet zo veel meer! ik heb een 8 gb iphone en heb hulp nodig
adam |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je je vraag beter formuleren?
|
|||
|
|||
de jailbreak heeft het dubbele gebruikt van mijn interne geheugen en wil een hele schone geheugen hebben (net of die net gekocht is en een nieuwe 2.1
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Je bedoelt dus dat je Firmware ipv 512MB, 1Gig gebruikt? , en je nu dus maar 7Gig geheugen over hebt??
|
|
||||
|
||||
als je hem net zoals hij uit de doos kwam wil hebben dan is het een kwestie van de orginele firmware van apple installeren en dan als je het wil jailbreaken, hiervoor kan je quickpwn voor gebruiken!
|
||||
|
||||
Maar moet hij dan niet wachten tot de versie van quickpwn 2.1 voor windows uit is?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Linkje: http://blog.iphone-dev.org/
|
||||
|
||||
Als je het forum een beetje had bijgehouden had je het geweten
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beeldscherm iPhone geeft alles in negatief weer | mvanderburgt | iPhone algemeen | 4 | 09-02-11 11:34 |
iPhone: Un-jailbreaken: hoe krijg je je toestel weer schoon? | cloverfield | Jailbreak | 4 | 25-02-09 21:21 |
iPhone: Bij 2.0.1 alles weer opnieuw? | Eniac79 | Jailbreak | 6 | 09-08-08 12:49 |
Beeldscherm schoon maken/houden! Hoe? | Prashand | iPhone algemeen | 11 | 16-03-08 14:43 |
|
|