Mijn pc neemt mijn iphone niet aan! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb pas een iphone gekregen, maar nu heb ik het probleem dat elke keer als ik mijn iphone aansluit op pc krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn pc neemt mijn iphone niet aan!
Hey, ik heb pas een iphone gekregen, maar nu heb ik het probleem dat elke keer als ik mijn iphone aansluit op pc krijg ik "dit apparaat kan sneller werken" ik ben zeker dat er niks mis is met mijn usb-poorten maar ik heb ze allemaal geprobeerd! Wat moet ik doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar problemen.
Dit heb ik ook gehad, en veel meer mensen. Het is een probleem waar tot op heden nog niets is voor bedacht door Apple, en er is ook al enorm veel over geklaagd op het Apple forum. Om een of andere reden, denkt je iPhone dat deze is aangesloten op een 1.0 USB poort, waardoor deze trager is (muziek er op zetten duurt veel langer). Ik heb het persoonlijk opgelost, door een USB-Hub te kopen. Dit is een soort van USB tussenaansluiting en als ik mijn iPhone op deze hub aansluit die weer aangesloten is op mijn PC krijg ik deze melding niet. Kost overigens maar een tientje of zo.
|
|||
|
|||
da heb ik! ma da werkt ook nie...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als die gast nie weer zo dom is om god mag weten wa te wissen :/ toch bedankt |
Labels |
iphone, usb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone | Rich E. | iTunes | 0 | 18-09-10 18:19 |
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? | maurice1991 | iPhone algemeen | 2 | 27-08-10 20:06 |
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... | glow | iTunes | 9 | 01-02-10 10:40 |
Iedereen krijgt mijn voicemail en mijn smsjes komen te laat aan | iPeng | iPhone algemeen | 5 | 11-01-10 20:08 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
|
|