Agenda defect? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijd slaat mij 3G geen items meer op in de agenda. Waarschijnlijk ben ik de eerste met dit probleem, want er is niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda defect?
Sinds een tijd slaat mij 3G geen items meer op in de agenda. Waarschijnlijk ben ik de eerste met dit probleem, want er is niks relevants op internet te vinden.
Ook heb ik geprobeerd om mijn google agenda met CalDav en Exchange instellingen te syncen, maar zonder effect. De agenda is en blijft helemaal leeg. Ik heb nu als alternatief Pocket Informant geïnstalleerd en die werkt perfect, MAAR helaas geen plug-in om de agenda items op mijn lockscreen te laten zien. Wie o wie heeft een oplossing om de originele iphone agenda weer werkend te krijgen. Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het lijkt er haast op dat de agenda-database corrupt is. Je zou kunnen proberen om de agenda een nieuwe aan te laten maken, door het bestand /var/mobile/library/Calendar/Calendar.sqlitedb te renamen. Bij het starten van de agenda wordt er dan een nieuwe database gemaakt.
Alternatief zou je het ook nog via iTunes kunnen proberen door in het tabblad Info van je iPhone instellingen, helemaal onderin bij geavanceerd "Agenda's" aan te vinken bij "Gegevens op deze iPhone vervangen". |
|
||||
|
||||
Ik synchroniseer mijn agenda met de Exchange-server op het werk. Dat gaat soms mis en dan is de agenda helemaal leeg. Nou ja soms, ik heb het één keer gehad. De mail van Exchange werkte gewoon wel. Ik heb de account verwijderd en opnieuw ingesteld, toen werkte het weer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
iMac: agenda Thuis & PC agenda Werk? | BfromB | iTunes | 8 | 26-07-09 11:21 |
|
|