iPhone blijft hangen en geen sleep button discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist blacksnow proberen te installeren, volledig volgens de beschrijving in de Wiki van deze website, alleen nu blijft het boot-logo hangen. Normaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone blijft hangen en geen sleep button
Hallo,
Ik heb zojuist blacksnow proberen te installeren, volledig volgens de beschrijving in de Wiki van deze website, alleen nu blijft het boot-logo hangen. Normaal zou je je iphone in DFU zetten en opnieuw beginnen.. maar nu wil het geval dat mijn sleep/lock button kapot is, dus kan ik niet meer in DFU komen... Heeft iemand een idee hoe ik dit ga oplossen? bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom laat je die knop niet eerst repareren dan? Zo heb je toch weinig aan je iPhone?
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone is al wat oud en ik wil sowieso (als hij komt) een 4G kopen. Hij doet het nog prima, 1 minuut wachten voor lock en home-button voor unlock.. anders kost het weer een duit met geld
|
|
||||
|
||||
maar nu heb em toch echt nodig .....
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Power-/Sleep-button kapot | Bynens | iPhone algemeen | 48 | 12-03-11 17:02 |
iPhone 1e gen.: Iphone blijft hangen bij pineapple logo: power button kapot | renzzz1977 | Unlock | 1 | 22-02-10 11:39 |
Iphone blijft hangen + geen usb | rnylny | Archief | 3 | 18-09-09 19:47 |
Sleep/wake button blijft half zitten | alexanderweiss | iPhone algemeen | 2 | 25-08-08 13:48 |
Sleep/ awake button ingedeukt | arjean | Unlock [archief] | 5 | 22-06-08 21:09 |
|
|