contactpersonen bellen werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb mijn contactpersonen gesynchroniseerd met Outlook Exchange. Automatisch staat er voor het telefoonnummer +31. Ik heb gemerkt dat als ik deze contactpersonen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contactpersonen bellen werkt niet
Hoi allemaal,
Ik heb mijn contactpersonen gesynchroniseerd met Outlook Exchange. Automatisch staat er voor het telefoonnummer +31. Ik heb gemerkt dat als ik deze contactpersonen wil bellen dat niet lukt. Ik krijg melding nummer bestaat niet bel 0900 8008. Als ik iemand handmatig invoer en +31 weghaal, werkt het bellen wel. Maar ik kan toch niet handmatig bij alle 800 contactpersonen de +31 gaan weghalen. Wie heeft een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan wel met +31 ervoor bellen normaalgesproken, dus het probleem zal ergens anders zitten. Komt wellicht door spaties in het nummer?
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie.
Ik heb het uitgeprobeerd. Als ik +31 ervoor weghaal, kan ik wel bellen door de contactpersoon te selecteren. Als ik +31 laat staan, krijg ik een "dit nummer bestaat niet melding". Heel vervelend. In contactpersonen van outlook krijg je namelijk standaard +31 voor de telefoonnummers te staan. Dus zou ik deze allemaal handmatig moeten gaan wijzigen. Kan toch niet waar zijn! Misschien kan iemand anders mij een tip geven? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bellen vanuit favorieten werkt niet in FW 4.2.1 | Machineman | iPhone algemeen | 2 | 15-08-11 09:35 |
contacten bericht sturen via contactpersonen werkt niet. | wardoudeweetering | iPhone algemeen | 2 | 13-05-11 20:30 |
contacten bellen werkt niet meer! | OrangeY | iPhone algemeen | 3 | 23-10-10 16:17 |
bellen werkt nog niet | Dréten | Unlock [archief] | 1 | 09-05-08 17:03 |
Bellen werkt niet meer. | ijs_87 | Archief | 3 | 07-03-08 15:18 |
|
|