contacten bellen werkt niet meer! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heej mesnen ik heb een probleem. Ik kan met mijn gejailbreakte iphone 4 4.1 mijn contacten in de contacten lijst niet meer bellen of smsen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten bellen werkt niet meer!
heej mesnen
ik heb een probleem. Ik kan met mijn gejailbreakte iphone 4 4.1 mijn contacten in de contacten lijst niet meer bellen of smsen. Ik heb hem van de week gejailbreakt en alles werkte daarna nog goed, sinds vanochtend ben ik een beetje aan het romellen geweest in cydia en nu kan ik niet meer bellen of smsen via mijn contacten lijst. ik klik op de nummers maar er gebeurd niets. het gekke is dat ik wel kan bellen via de telefoon, gewoon een nummer in tikken. Weet iemand hoe dit komt?? het heeft vast iets te maken met de gedownloade apps van cydia maar wat??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja, je geeft eigenlijk zelf al de ooorzaak van je probleem. De oplossing is denk ik het deïnstalleren van de laatst binnengehaalde apps (uit Cydia). Dan kom je er vanzelf achter welke app de veroorzaker is.
|
|||
|
|||
Probleem opgelost ?
Citaat:
Heey, ben je er achter gekomen wat de oorzaak is ? ik zit namelijk me hetzelfde probleem, F*** vervelend zeg. en na aantal apps te verwijderen nog steeds geen succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
en het licht toch echt aan een cydia app. volgens mij licht het aan een app waarmee je dingen kunt bedienen (weet niet meer welke) maar ik heb mijn iphone weer ge unjailbreakt en weer gejailbreakt, ik wilde toch al een keer uittesten hoe dit moest mocht ik het ooit nodig hebben. dit was dus het uitgekozen moment hoop dat het weer goed komt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten toevoegen werkt niet | DaMan | iPad algemeen | 1 | 03-02-11 21:57 |
contactpersonen bellen werkt niet | ChristiaanKats | iPhone algemeen | 2 | 18-01-10 14:19 |
Niet meer kunnen bellen, alleen via contacten | joske1967 | Archief | 1 | 17-12-08 16:27 |
bellen werkt nog niet | Dréten | Unlock [archief] | 1 | 09-05-08 17:03 |
Bellen werkt niet meer. | ijs_87 | Archief | 3 | 07-03-08 15:18 |
|
|