Contacten toevoegen werkt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb sinds gisteren(!) een iPad en ben vandaag nog wat bezig geweest om contacten toe te voegen. Ik heb er nu een stuk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten toevoegen werkt niet
Hoi
Ik heb sinds gisteren(!) een iPad en ben vandaag nog wat bezig geweest om contacten toe te voegen. Ik heb er nu een stuk of 10 in staan, maar meer lukt niet. Als ik nu een contact toevoeg, kan ik niet op 'Gereed' drukken. Er gebeurt dan gewoon niks, ook 'Annuleer' doet niks. Ik heb versie 4.2.1 (nieuwste) Het model is een 16GB zonder 3G Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens met een restart van de iPad!
Homeknop (ronde knop onder je scherm) en uit/aan knop tegelijk heeeeeeel lang indrukt houden.....totdat je de Apple logo ziet komen! Heel vaak DE oplossing bij dit soort problemen! |
Labels |
conacten, toevoegen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto toevoegen aan contacten | elektroshokk | Muziek, foto & video | 2 | 22-08-10 09:35 |
Kan geen Contacten meer toevoegen. Help! | marco1976 | iPhone algemeen | 0 | 21-08-10 22:15 |
Foto toevoegen aan contacten | rotterdammer53 | Muziek, foto & video | 1 | 15-08-10 14:18 |
RSS toevoegen aan Google Reader werkt niet? | Serena | iPad algemeen | 1 | 25-07-10 18:24 |
Synchroniseren / contacten toevoegen | renevandergoot | iTunes | 1 | 11-11-08 00:22 |
|
|