Favorites knopje verdwenen bij Contacts discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wanneer ik op [Contacts] klik niet meer de mogelijkheid om [Favorites] aan te klikken, dat knopje is verdwenen (stond er niet nog een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Favorites knopje verdwenen bij Contacts
Ik heb wanneer ik op [Contacts] klik niet meer de mogelijkheid om [Favorites] aan te klikken, dat knopje is verdwenen (stond er niet nog een knopje?).
Iemand enig idee hoe dit weer te herstellen. Laatst gewijzigd door wizzofoz; 19-01-08 om 09:28. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat knopje is er niet als je op contacten drukt .....
Wel als je gewoon opent via je telefoon.... Dan staan er inderdaad een aantal knopje onder, waaronder favorieten. |
|
|||
|
|||
oepsie ... dat krijg je ervan als je verdwaalt op je iPhone
Teveel aan het instellen en installeren geweest denk ik ... thnx |
|
||||
|
||||
Een beetje offtropic: Maakt iemand daar eigenlijk gebruik van? Ik gebruik het nooit...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Ik heb er pas wel iemand ingezet, maar heb het ook nog nooit gebruikt eigenlijk. Doe het altijd via contacts of mensen die ik vaak bel via recents gewoon..
|
|
||||
|
||||
Ik heb 'contacts' of 'adressbook' weleens gezien op screenshots en zie het ook in mijn lijst van apps (MobileAdressBook.app), maar het is niet zichtbaar. Iemand een idee? Ik draai op 1.0.2 en het lijkt me wel leuk om te hebben. Een ander vraagje betreft het iTunes.app: draaoi die alleen op 1.1.1 of kun je 'm ook draaiende krijgen op 1.0.2? Hij staat in de lijst bij 1.0.2, weliswaar alleen met een papier/schaar/potlood-icoontje maar toch
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app verdwenen bij nieuwe installatie windows 7 | Stevenoelbrandt | iPhone Apps | 4 | 09-03-11 10:14 |
Op iPhone aanwezig en bij MobileMe verdwenen | ruwepit | iTunes | 0 | 29-01-11 00:42 |
Icoon bij instellingen verdwenen | remcov250 | iPhone algemeen | 3 | 15-01-10 01:49 |
Knopje van contacts verdwenen ? | dendirk | Archief | 5 | 03-08-08 12:36 |
|
|