Anonieme bellen traceren via beltoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vermoeden dat ik weet wie mij anoniem stalkt. Kan ik hier achter komen door een specifieke beltoon in te stellen op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Anonieme bellen traceren via beltoon
Hallo, ik heb een vermoeden dat ik weet wie mij anoniem stalkt. Kan ik hier achter komen door een specifieke beltoon in te stellen op het nummer en de naam van die persoon? Mijn telefoon zal dan toch die beltoon te horen geven als de persoon mij anoniem met dat toestel belt? Of maak ik een denkfout?
ALVAST BEDANKT VOOR EEN REACTIE! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je anoniem gebeld wordt dan geeft de provider geen nummer door, dus dan kan je telefoon ook niet een identificatie maken en zo de juiste beltoon afspelen. Dit zal dus nooit werken.
|
|
|||
|
|||
Is dat echt zo?
|
|
||||
|
||||
Ja, dat is echt zo.
|
|
||||
|
||||
Lol. Dat weet dit blondje zelfs.
|
|
|||
|
|||
Of je standaard beltoon wijzigen zoals je wilt dat de anonieme beller klinkt, en alle contacten een persoonlijke beltoon toewijzen.
|
Labels |
anoniem, beltoon, stalker, traceren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone koppelen aan geblokkeerde/anonieme oproep? | Brachioradialis | Ringtones en Wallpapers | 0 | 18-02-11 02:14 |
Iphone traceren | wouter2190 | iPhone algemeen | 1 | 04-09-10 20:56 |
Beltoon ingesteld. blijft oude beltoon afspelen.. | michelbruynseels | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 15:23 |
Blokkeer anonieme bellers? | Ceaty | Archief | 7 | 02-07-08 07:51 |
|
|