Iphone kan me niet lokaliseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb nu 2 dagen mijn Iphone 3G. De Googlemaps is een fijne applicatie. Ik had gehoord dat de Iphone je kon lokaliseren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone kan me niet lokaliseren
Hallo iedereen,
Ik heb nu 2 dagen mijn Iphone 3G. De Googlemaps is een fijne applicatie. Ik had gehoord dat de Iphone je kon lokaliseren. Als ik op het desbetreffende icoontje druk, kom ik echter steeds in Moldavië terecht :-s. Echt vreemd. Kunnen jullie me helpen aub? Groetjes T |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand? :-p
|
|
|||
|
|||
Ff netwerkinstellingen herstellen
|
|
|||
|
|||
Werkt niet... Echt vreemd. Vooral omdat hij echt zo specifiek altijd naar diezelfde plaats gaat :-s
|
|
|||
|
|||
Je zit toevallig toch niet echt in Moldavië?
Maar euhm tis inderdaad vreemd... Wijzigt je plaats ook niet als je een tijdje wacht? |
|
|||
|
|||
Haha, ik ben heel zeker dat ik niet in Moldavië zit. Het vreemde is dat hij echt altijd naar diezelfde wijk gaat. Aan de laadbalk zie ik echt dat hij aan het zoeken is. Dit is uiterst vreemd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe een gestolen Ipad2 lokaliseren? | crisiz84 | iPad algemeen | 11 | 05-04-13 15:20 |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
Kan niet resetten omdat door netwerkproblemen de update niet kan | Sabine91 | iPhone algemeen | 2 | 09-08-09 08:01 |
|
|