Gebruik oplader 2G voor een 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb even een recht toe recht aan vraag. Ik heb hier een oplader van een Iphone 2G, nu heb ik een Iphone 3G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebruik oplader 2G voor een 3G
Goedenavond,
Ik heb even een recht toe recht aan vraag. Ik heb hier een oplader van een Iphone 2G, nu heb ik een Iphone 3G gekocht (2e hands) zonder oplader. Kan ik mijn oplader van de 2G ook gebruiken voor de 3G? Vriendelijke groet, Lennart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen waarom niet ?
|
|
||||
|
||||
De usb-lader van de 2g en de 3g zijn exact hetzelfde. Je kan de lader gebruiken.
Extra weetje: wat je niet kan gebruiken is een firewire-lader van apple, zoals die met ipods werden verkocht tot half 2004. Die laden een originele iphone en de eerste generatie ipod touch wel op, alles wat daarna komt niet meer. |
|
||||
|
||||
Lader werkt prima, dock alleen niet meer...
|
|||
|
|||
De stekker die in de iphone gaat is ietsje anders, maar je kunt er gewoon mee laden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gebruik een gevonden ipad | jwboard83 | Archief | 2 | 30-11-10 11:58 |
Gebruik je een case/hoesje voor je iPad of niet? | alvani | iPad algemeen | 11 | 14-09-10 17:50 |
|
|